tisdag 4 maj 2010

Vår eller..

När maj månad har börjar så ska det väl ändå vara vår.. eller? Trots att det dalade snöflingor ute så bestämde jag mig för att nu får det vara slut på vintern, så i dag packade jag undan vinter kläder och vinterskor. Ja ok, jag erkänner att jag lämnade kvar en vinterjacka och en mössa framme. Men resten tvättades och stuvades undan för nu borde det väl ändå bli vår på riktigt snart!!

Jag fick en vår hälsning från Höllviken för nån dag sedan.. Den fick mig verkligen att undra vad i hellvete jag tänkte när jag bestämde mig för att flytta tillbaka till Dalarna igen!
Ibland (oftast) tycker jag att jag gjorde rätt som flyttade tillbaka, men ibland saknar jag allt där nere så oerhört mkt.. Framförallt vännerna och havet!

2 kommentarer:

  1. =) ja, va fasen tänkte du med då??

    SvaraRadera
  2. tyckte att det var tur att du flyttade hem ja!!

    SvaraRadera