söndag 9 maj 2010

Igår var det tävlings dax igen, den här gången bar det av till Leksand. Det blev inte lika bra resultat den här gången tyvärr =( I första klassen tyckte Sigge att jag hade dåliga idéer, så han tog helt sonika bettet och gjorde som han själv ville.. Vilket resulterade i två nedslag.
I andra klassen fick jag vara med å bestämma (han kändes super fin), tyvärr rasade det en bom ändå. Men jag är nöjd, måste ju komma ihåg att det var första gången han gick dom klasserna. Så nu är det bara att ladda om tills nästa helg och hoppas på felfria rundor då =)

Bilden är tagen på en träning för ett år sedan


Jag han bara komma hem och slänga mig in i en dusch innan det var dax att åka och gratta Ärtan (i efterskott). Det blev en trevlig kväll, men efter en långdag var jag helt färdig och åkte hem redan vid 22. Det var jag glad för i morse när klockan ringde och det var dax att ge sig iväg till jobbet.

2 kommentarer:

  1. så du sitter där på jobbet o väntar på mig nu Jonna.. måtte tiden gå sakta =)

    SvaraRadera
  2. ska verkligen skaffa förstärkning i tumm hållning till nästa gång..

    SvaraRadera