torsdag 6 maj 2010

Igår blev det en sån där toppen dag! Vid lunchtid träffade jag Kristina och Wilma så vi tog en promenad tillsammans. Sedan bestämde vi oss för att åka iväg och äta lunch, det blev en riktig långlunch super trevligt! På eftermiddagen blev det ridtur innan det var dax för vårstädning på stallet (jag kan lova att det är mkt roligare att städa där än hemma). Dagen avslutades med en kvälls promenad tillsammans med Eva =) Som sagt en riktig toppen dag!




I morse var det bara att skutta upp ur sängen och ge sig iväg till stallet för att släppa ut hästarna (fast jag mer släpade mig ur sängen ska jag väl erkänna), sen var det dax för morgon promenaden med Bejo. Under promenaden så hittade han en kompis som konstigt nog inte verkade det minsta rädd vare sig för Bejo eller mig





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar