måndag 31 maj 2010

pyssel



Häromdagen när jag planterade blommor så funderade jag på vart jag skulle placera krukan och kom på att jag hade velat ha ett litet bord att ställa den på. Men naturligtvis så hade jag inget lämpligt hemma..



Men så såg jag grillen i slogboden och fick en ide..
Jag kan ju göra ett eget!


Jag hade knappt börjat när Stina och Wilma kom på besök och agerade hejarklack =) Tänk att allt blir så mkt roligare när man har nån att tjattra med!



Så här blev iallfall slut resultataet


Inatt blev det en annan form av pyssel.. jag sydde om ett par jeans till en kjol, det var inte alls så lätt som jag hade trott!



3 kommentarer:

  1. väldigt snyggt jobbat Jonna. Jag är så impad så du kan inte tro det.

    SvaraRadera
  2. Tack tack! Ni är snälla ni =)

    SvaraRadera