måndag 10 maj 2010

Nya prylar

I fredags blev det en tur till Rättviks marknad, där köpte jag bla. en välkommen skylt till dörren (sambon tyckte naturligtvis att den var fruktansvärd), några prydnads hjärtan och en toa skylt.

Jag har även "beställt" en rosa dalahäst av Anna, så här fin blev den =)

Måste erkänna att jag är lite avundsjuk på folk som är pyssliga och händiga, så jag bestämde mig för att pröva själv..

Jag får nog inse mina begränsningar och framförallt begränsningarna på mitt tålamod när det gäller "små pill" =)

2 kommentarer:

  1. Jadu karlar verkar inte förstå vad som är snyggt..
    men fruktansväd var väl ändå att ta i .. =)
    Jag fick höra att den såg ut som en spindel..

    snygg pålle.. har han/hon fått utställningspris =)
    o själv har hon kommit igång oxå ser jag.. inte ge upp för nåt tålamod nu.. det är bara att köra mantrat.. tååålamod...

    SvaraRadera
  2. det där hjärtat var väl snudd på proffsigt tycker jag!!1

    SvaraRadera