måndag 3 maj 2010

Valborgs helgen

Det blev ingen majbrasa för mig i år, men lika glad är jag för det =)
I fredags bar det av till Vasslan, tyvärr var det inte så mkt snö kvar där heller.. Men en sista skoter tur på fjället blev det och där var det iallafall snö!

Här kommer några bilder från min helg


Lite snö men desto mera vatten

Jag fick inte det vädret jag hade beställt så då var det bara att mysa ner sig i fåtöljen med en bok och ett glas vin

Även Bejo passade på att mysa ner sig i soffan


Säsongens sista skoter tur. När det ska lekas så hoppar jag gladeligen av och är åskådare istället..


Har kommit fram till att jag ser ut som om jag ska ut och vandra på månen när jag har hjälmen på mig =)

3 kommentarer:

  1. Ser ut som en mysig helg... och som du har pimpat sidan då!!! Bor det kanske en rockstjärna i dig med... hahahah..

    SvaraRadera
  2. vad avis jag blir på dina tuffa stjärnor... vill också ha juh..

    SvaraRadera
  3. Det nä nog inte särskilt mkt rockstjärna i mig.. Men jag hade svårt att motstå den här gången, det var ju både rosa och svart! =)

    SvaraRadera