måndag 24 maj 2010

Helgen har gått i rasande fart!
Fredagen ägnades åt gården hemma, klippte gräsmattan, tog fram och oljade in utemöblerna osv. På kvällen blev vi bjudna på grillat hemma hos mamma och pappa, Marit var hemma över helgen och fyllde år på fredagen så vi passade på att fira henne samtidigt. Till efterrätt så fick vi min favorit nämligen cheescake med bär!



Lördagen ägnades mestadels åt veden.. mindre roligt men nödvändigt.. Tur att man har en snäll syster som kom och hjälpte till i flera timmar =)
Linda kom hem över helgen så på kvällen var det grillfest hemma hos Sara och Andreas. Det var en riktigt lyckad fest med mkt skratt och stoj


På söndagen blev det inte mkt vettigt gjort.. Men på kvällen så fick jag ångset för jag hade varit så lat, så då städade jag hela huset (även källaren vilket inte händer så ofta) och tog en lång promenad med Bejo. Så sen kunde jag lägga mig med gott samvete =)


1 kommentar:

  1. och så klart lägger hon in en bild på mig när jag är som vackrast...hahaha

    SvaraRadera