måndag 1 mars 2010

Snö

Snö, snö och mera snö.. Det känns som att hela min helg har ägnats åt att skotta gården, nu vill jag inte ha nån mer snö! Vet snart inte vart jag ska göra av den och vallarna är så höga att jag knappt ta mig upp på dom när skyffeln ska tömmas (vilket är varje gång den har satts ner).
Men för att inte deppa ihop totalt så får man trösta sig med att temperaturen ute har hållit sig runt -5, vilket känns som rena rama sommar värmen med tanke på köld svackorna som har varit tidigare!

Idag har det äntligen skett, efter 8 månader i kartång så har tv:n som jag köpte i somras packats upp och monterats upp på väggen.. Underbart!

2 kommentarer:

  1. ja om temperaturen kunde hålla sig där nu, men det låter ju som det ska bli kallt igen =( Jag blir GALEN !!

    SvaraRadera
  2. Coolt med ny tvplats, allra helst som den har kommit upp ur kartåååången. Var på stora möbelvaruhuset i fredags, därefter på K-rauta och sedan Måleriservice....
    Jackan åkte av, flickbruset anlände, trodde det var vår. Till och med för en skåning var 1 plusgrad varmt och skönt!
    Saknar er.....

    SvaraRadera