onsdag 31 mars 2010

Ett tips..

Om du har mobilt bredband och vill kunna sitta och blippa runt på nätet utan att bli tokig så har jag ett tips.. Låna INTE ut datorn till en karl!!!
Jag vet inte hur många gånger jag har sagt "använd datorn hur mkt du vill, men kolla inte på tv på den för då överskrider man snabbt den inkluderade datamängden för abonnemanget. Vilket gör att datorn blir så långsam att det tar typ en kvart att öppna en sida!"
Svaret blir så gott som alltid - Nej då, det ska jag inte göra. Och när jag sedan tittar in i rummet så kollas det på tv på datorn.. och jag får höra ursäkten -Men jag ska BARA se det här programmet..
Gissa om man blir SUR när man sitter här på natten och håller på att bli galen för att datorn är så långsam att det går knappt att använda den..



3 kommentarer:

  1. typiskt karlar.... typiskt!!

    SvaraRadera
  2. aha, där har vi boven till det =) var säkert han förra gången oxå.. karlar

    SvaraRadera
  3. Säg åt honom att köpa en egen! =)

    SvaraRadera