onsdag 3 mars 2010

Galet mkt folk!

Två minuter över 10 i morse klev jag in på RV som har konkurs utförsäljning (70% idag), hade spanat in en kyl och en spis.. Det var smockat med folk och varken spis eller kyl kvar till mig =(
Ja ja, jag får skylla mig själv när jag är så snål att jag väntar tills den dag med lägsta priserna. Plockade på mig en locktång och några paket med damsugspåsar och ställde mig i kön. Efter ca 45minuters köande och inte ens halvägs framme vid kassan började jag känna mig stressad, 50 min kvar tills jag skulle infinna mig i Mora för att besikta bilen.. Fick syn på en vänlig själ framför mig i kön som jag lassade över mina grejer på och gav mig iväg =)
Trot eller ej.. men min bil gick igenom! (det har bara hänt mig en gång innan på ca 9år), trallade åkte jag tillbaka till Dalen.
Bestämde mig för att fira med ett besök till på RV för att kolla om tv bänken som jag spanat på fortfarande fanns kvar och det gjorde den, så den fick följa mig hem =)

3 kommentarer:

  1. Herregud, var du en av dom galna som var där o roffade *S* o nu förstår jag då.. 70%. ja det var ju nästan gratis.. =) Det visste inte jag, visste bara att dom haft utförsäljning ett tag..

    SvaraRadera
  2. Men Berta Stina hänger du inte med alls?=)
    Det började på lördagen med 20%, måndag 30%, tisdag 40% och onsdag 70%. Så det stämmer.. jag var en av dom galna som var där och roffade åt mig =)

    SvaraRadera
  3. *S* nä jag hade inte en aning..

    SvaraRadera