lördag 27 februari 2010

Vasaloppsveckan

eller idiotveckan (som den borde heta) har startat. Vilket innebär att det svärmar av turister överallt, det är näst intill omöjligt att ta sig genom Mora, trafik kaos, osv.
Jag kan för mitt liv inte förstå nöjet med att ta sig fram 9 mil på längdskidor och dessutom betala för det!? För att inte tala om de stöllar som sedan fortsätter att plåga sig och göra klassikern..
Nä, våga vägra säger jag!


Idag har jag äntligen gjort slag i saken och köpt ett väggfäste till Tv:n som jag köpte i somras, så nu kanske det snart ska få komma ur sin kartång och börja göra lite nytta =) Det ska bli underbart att slippa tvingas se sport hela helgerna!


Jag har gett min mamma i uppdrag att virka OS mössan till mig (tänkte att Anna skulle få slippa en gång), snäll som hon är sa hon att det kunde hon gärna göra =) Så nu är det bara att vänta, antar att hon inte har samma tempo som miss Norrland tyvärr =(

1 kommentar:

  1. säg inte det jonna... virkningen har hamnat långt ner på listan just nu...

    SvaraRadera