tisdag 30 mars 2010

Sömnbrist

Att försöka sova i ett hus samtidigt som taket byts ut och tegelpannor kastas ner i en container som står placerad utanför fönstret är inte att rekommendera! Att det sedan finns en liten vit vakthund i huset som skäller så fort han hör ljud i eller utanför huset gör inte sken bättre..
Kort sagt det blev inte många timmars sömn igår efter mitt nattpass på jobbet =(


Så tanken var att jag skulle försöka sova nån timme på kvällen innan det var dax att natt jobba igen. Men det blir inte alltid som man tänkt sig..
Jag var inte hemma från stallet förän klockan var sex på kvällen och då var det bara att börja elda för att få varmvatten till en dusch och fixa lite mat. Sen kom syrran på besök och vips så var det dax att ge sig av till jobbet igen..
Det är tur att det finns Red Bull =)


2 kommentarer:

  1. men du missbrukar ju bara dom =)

    SvaraRadera
  2. Ja jag vet! Men dom innehåller så mkt socker så jag försöker dricka så lite som möjligt av dom, men klara mig inte helt utan..

    SvaraRadera