onsdag 17 mars 2010

Idag har jag fått skäll för att jag bloggar för sällan.. Men jag har svårt att få tiden att räcka till =( Ska försöka bättra mig, men hoppas inte för mkt =)

Dagarna har rullat på i fullfart med jobb, hästar, hundar osv.
Men idag har jag varit ledig och då passade jag på att träffa Kristina och Wilma under en promenad. Det är alltid lika roligt, nu gäller det bara att försöka planera in en riktig dejt =) Dagen fortsatte sedan med ridturer och hundpromenader. Kvällen har tillbringats i soffan och så har jag äntligen fått prata med den underbara skåningen igen! Vi hinner inte prata så ofta, men när vi väl hörs brukar samtalen dra ut på tiden istället =)
Jag har helt enkelt haft en toppen dag!

Sedan igår har jag haft en fruktansvärd lukt i huset, min vetepåse började nästintill brinna i mikron så jag fick slänga ut den rykande i snön =(
Dax att skaffa en ny..

2 kommentarer:

  1. bertastina vet allt hur illa det kan lukta...

    SvaraRadera
  2. haha! skönt att höra att man inte är den enda som lyckas =)

    SvaraRadera