lördag 6 mars 2010

Har ägnat de senaste dagarna åt hemmet och allt som hör därtill..
Förutom intag av ved och den vanliga städningen så har jag pysslat på en del i gillestugan. Det är en heldel kvar att göra men det blir nog riktigt mysigt när det blir klart =) En kväll när min kära sambo påpekade att det var fotboll på tv, så talade jag om för honom att det var frittfram att titta på sport så mkt han ville för jag kan titta på tv i källaren (gillestugan). Så jag fixade mys stämning, kröp ner under filten i soffan och kollade på tv där, efter en stund (i pausen på fotbollen) kom han ner en sväng och tyckte att vi kunde ju kanske byta rum =) När jag då påminde honom om att sportkanalerna inte gick att se på här så kom det genast på tal att vi borde ju fixa så vi kan se på alla kanalerna på båda ställena.. Inte mig emot =)

Tog en promenad hem till mamma igår och hämtade mössan som hon virkat till mig, den blev riktigt bra!
Tack mamma!!


I helgen kommer Sara, Tomas och Isi hem igen.. Lyckligast över det blir utan tvekan Bejo och Isi som aldrig verkar tröttna på deras brottningsmatcher i snön

2 kommentarer: