lördag 20 februari 2010

Trött!

Jag börjar tro att det står Fritidsgård på en skylt på mitt hus som alla utom jag ser..
Det är visserligen trevligt med besök, men efter en lång arbetsvecka som fortfarande inte är slut och med alldeles för lite sömn så hade jag önskat en lugn helg.. Men som vanligt så rasade det in folk igår kväll som inte åkte vidare förän klockan var närmare ett på natten, att lyckas somna i den ljudnivån var helt omöjligt! Så efter ännu en natt med mindre än fem timmars sömn var det tungt att ta sig ur sängen i morse för att bege sig till jobbet.
Så snälla kom gärna och hälsa på, men inte ikväll för jag måste få sova!



2 kommentarer:

  1. aha.... det var därför jag fick röka själv... hoppas du fick sova nu då!!!

    SvaraRadera
  2. Mmm.. somnade vid 21 och har sovit som en stock tills klockan ringde i morse=) Underbart!

    SvaraRadera