tisdag 23 februari 2010

Kallt!!

MÅNDAG
Vaknade av att jag frös så mkt att det inte gick att ligga kvar i sängen =( Så det var bara att kliva upp och börja elda. Kollade sedan på termometern den visade -30 garde ute! Fy fan.. På med alla kläder som gick, packade in mig och Bejo i bilen för att åka till stallet. Men naturligtvis så strejkade den.. hur kommer det sig att de alltid ska strejka när det är som kallast och man har minst tid!! Ja ja, det var bara att börja knata.. helt ok förutom att kinderna var helt vita av frost när jag väl var framme =(
Nån ridning hanns det inte med (tror inte att varken jag eller Sigge hade uppskattat det iallafall), men när allt annat som skulle göras var klart så skjussade Bästaste Malin hem mig!

Efter jobbet gick jag hem till mina föräldrar och grattade pappa som fyllde år, lånade sedan hans bil och åkte och köpte ett nytt batteri till min bil. Hem och bytte batteri, sedan tillbaka med bilen till pappa.

När jag skulle gå hem till mig så stod det en söt kille och tittade förväntansfullt på mig.. naturligtvis så fick han följa mig hem =)

sova i sängen är det måste om man heter Balder

får han så får jag sa Bejo

matte kan väl låna min korg om hon inte får plats..

2 kommentarer:

  1. hahaha...skulle vara kul med ett kort på dig i hundkorgen!!

    SvaraRadera
  2. förstår att du tycker det =)

    SvaraRadera