måndag 8 februari 2010

Söndag

Igår hann jag med mer än jag trodde! När jag slutat jobbet så övertalade jag sambon att vi skulle åka lite skoter, så han tog skotern upp till Porfyrdammen och jag och Bejo tog bilen dit. Väl på plats så fick han gå med Bejo medans jag körde skotern och tro det eller ej men det var den nya skotern som jag fick köra!! Roligt var det =)


På kvällen gick jag och Anna på bio (jag vet att jag avslöjar mig nu för er som läser miss norrlands blog) och såg Sherlock Holmes.. En riktig skitfilm enligt min mening! Och så blev jag påmind om varför jag inte har gått på bio i Älvdalen på några år. Till att börja med så glömde dom släck ner belysningen.. men det kom dom på efter nån minut, sen började bilden hoppa, en stund senare blev hela skärmen svart och belysningen i taket tändes (ca 40min in i filmen) efter några minuter fick dom ordning på det hela och vi kunde se färdigt filmen, men med en riktigt usel bildkvalitet.. Inte fanns det någon att klaga till när den slutat heller.. Irriterande!!
Jaja.. det var iallafall roligt att komma iväg och göra nått annat! Tack för en trevlig kväll Anna!




3 kommentarer:

  1. Jag har hittat dig!! Äntligen, som jag har letat! =)
    De låter som att de var lika bra att ja inte följde på bio, jag glömde helt bort de, huset blev fullt av folk och renoveringen stod i fokus. Sen när ja åkte på ica för att handla, å såg bilar utanför bion.... då kom jag på att de var ju de ja skulle göra =( Ja ja, kommer fler gånger.
    Vi får boka in en skotertur och korvgrillning nån helg med finväder, Wilma har bara åkt till kraftverket och vänt, hon vill åka till en slogbod och äta lunch ute säger hon =)

    SvaraRadera
  2. Ja du missade inte så mkt när det gäller bion =)

    Självklart ska vi ta en skoter tur! Vi får genast ta och börja spana efter nån helg som passar =)

    SvaraRadera
  3. ja filmen var riktigt dålig.... men jag slapp läsa saga för sonen en kväll.. hahahahha..

    SvaraRadera