torsdag 4 februari 2010

Ängel

Jag har haft en ängel på min gård!
Efter nattens snöande såg jag inte fram emot att skotta gården idag.. Tittade ut genom köksfönstret och konstaterade att det hade snöat massor inatt, som jag misstänkte. Med en suck klädde jag på mig ytterkläderna för att ta tag i skottningen, öppnar ytterdörren och tror att jag ser i syne.. Någon har skottat min gård!! Den vänliga person som har gjort det är utan tvekan dagens ängel!! Började med att ringa till svärfar för att tacka , men det visade sig att det inte var han, fortsatte att ringa runt till de få personer som jag kunde komma på, men ingen verkar ha gjort det.. Börja nästan undra om Berta Stina har lånat ut sin tomte till mig =) Hur som hellest TUSEN TACK till ängeln som skottade åt mig!!


2 kommentarer:

  1. Ja vem fasen vet var den tomten ränner nån stans =)

    SvaraRadera
  2. hahahahaha... Stinas tomte.. hahahahah...

    SvaraRadera