torsdag 13 januari 2011

Typiskt

Efter mkt grubblande och snackande i telefonen med mina data rådgivare så bestämde jag mig äntligen för att jag skulle slå till och köpa datorn som jag varit sugen på ett tag nu.
Men tänkte att det kunde vänta tills idag eftersom jag ändå skulle surfa in på nätet en vända på morgonen.
Glad över att äntligen ha bestämt mig knapprar jag in på Net on Net och hittar snabbt igen "min" dator, gissa om jag blev besviken när det står att den är slut i nätbutiken och bara finns att köpa på lagershop i Helsingborg! Inte tänkte dom ta in några fler heller för det var en utgående modell, har snart letat igenom hela nätet kände det som efter samma modell men den finns inte att få tag på. Jag hittar den då iallafall inte =(
Det är nog meningen att jag ska dras med mitt heta reaplan till dator ett tag till..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar