torsdag 27 januari 2011

Inkompetenta idioter

Jag börjag bli ordentligt trött på en del inkompetenta skrivbords råttor som inte klarar av att sköta sitt jobb!
Att det ska vara så ..... svårt att få ett arbetsgivarintyg!
Först så får man det inte alls och när man sedan ringer och frågar vart det har tagit vägen så får man till svar: för vilka månader vill du ha?
Det är alltså inte ens skickat!!!
När det sedan väl dyker upp i postlådan så stämmer det naturligtvis inte, eller rättre sagt så är det inte de uppgifter man har bett om att få..
Nä, för dom uppgifter som jag vill ha kan man inte få om man är timanställd, då måste man vara månadsanställd..???

När jag kollar posten nu på kvällskvisten så ser jag att jag har fått ett till brev från A-kassan och tänker vad FAN vill dom nu då?! Fick nämnigen ett "trevligt" brev från dom förra veckan. Den här gången var det dock bara kassakort som dom skickat till mig, att jag slutat stämpla för ca 3 månader sedan har dom tydligen glömt bort..

Jag är så förundrad över att dessa idioter får hålla på som dom gör!



Slut gnällt för idag =)
Nu är veckans arbetspass över och jag ska passa på att njuta av ledigheten genom att bla. ägna lite extra tid åt mina underbara djur och försöka få en del gjort här hemma.

Trevlig kväll på er!

1 kommentar: