söndag 9 januari 2011

SNÖ


Snö, snö 0ch mera snö.. Nu tycker jag att det räcker med snö!
Börjar bli trött på all snöskottning, bilar som dörrarna fryser ingen på, ploga sig fram under promenaderna med hunden osv. Vill ha sommar nu!

Förutom det så knallar allt på som vanligt. Till veckan så ska hästen igång efter sin vinter vila, det ska bli super roligt för nu är jag så ridsugen så jag håller på att få abstinens!

Funderar även på om det är så illa att jag måste skaffa mig en ny dator snart, den låter som ett plan som ska lyfta och blir så varm ibland att den stänger av sig själv.. =(

Imorgon blir det till att gå upp med eller kanske till och med före tuppen. Jag måste hinna släppa ut hästarna, gå morgonpromenad med Bejo, byta om och till mamma och lämna Bejo, innan jag börjar jobba kl 07.00
Tur att det finns fler som är vakna tidigt så man kan få sällskap via telefonen iallafall =)

Nu ropar duschen på mig.

Hej så länge!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar