onsdag 12 januari 2011

Onsdag

Sovmorgon? Nä inte tillräckligt lång.. men på lördag kanske? =)

Huset är städat, blommorna vattnade, hunden och hästen motionerade och någorlunda friserade. Så nu återstår bara att slappa i soffan framför tv:n och "slö surfa" på datorn =)

Nu sitter jag här med min dator och bara väntar på att den ska lyfta (av ljudet att döma så gör den nog det snart) eller när som helst fatta eld (den är är stek het), vilket får mig att genast vilja köpa en ny dator. Jag surfar runt och tittar för den femtioelfte gången på den datorn som jag har fastnat för och undrar om jag ska slå till..
Men när jag sappar på tv:n så visas naturligtvis Lyx fällan på kanal 3!
Är det ett tecken på att jag kanske inte alls borde köpa en ny dator eller är det bara en ren tillfällighet..?
Beslutsångesten är i vilket fall tillbaka!

Igår hade jag tid hos frissan men fick den avbokad på grund av sjukdom, dock hade jag sådan tur att dom ringde i morse och gav mig ny tid idag! Skönt att få det klippt så man törs visa sig utan mössa på igen =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar