söndag 23 januari 2011

Slö, slöare, slöast...


Det är så jag känner mig just nu..
Förkylningen har tagit all min ork, vilket jag har svårt att acceptera

När jag klarat av morgon promenaden med Bejo behövde jag ta det lugnt en stund innan jag orkade ta tag i något mer.

Efter att jag varit ute och skottat snö var ja så trött att jag var tvungen att lägga mig och vila en stund innan det var dax att bege sig till stallet. Jag tvär slocknade på soffan och vaknade först en och en halv timme senare.

När jag kommit hem från stallet så var jag tvungen att sätta mig ner och vila några minuter innan jag klarade av att gå promenaden med vovven.

Nu sitter jag och samlar energi för att ta mig till duschen..

Ja, jag vet.. Jag är extremt slö för tillfället och jag HATAR att inte orka med allt jag vill och borde!

Men det var skönt att få gnälla av sig lite och tycka lite synd om sig själv =)
Lovar att det ska bli mindre självömkan på nästa blogg inlägg!

2 kommentarer:

  1. Det är inte förkylningens fel. Det är dom där nätterna o dåliga sömnen. :-) lite förkylning, det är ju bara roligt :-)

    SvaraRadera
  2. Haha! det tänkte jag inte på.. klart att det är så det är =)

    SvaraRadera