måndag 3 januari 2011

Nä, det går verkligen inte att komma ut på nätet på datorn :-(
Det blir nog inte mkt skrivet på denna sida innan jag lyckas få ordning på det.. Tycker att det är lite små drygt att blogga på mobilen.

Det har blivit mkt jobbande på sistonde, men det har jag inget emot och inte har jag något emot de tre lediga dagarna som jag har framför mig nu heller :-) Det absolut bästa med att vara ledig är sovmornar!
Jag inser att det inte är alla förunnat att trivas så bra på jobbet som jag gör, men jag vet att jag har härliga arbetskompisar att tacka mkt av det för!
Nä nu får det vara slut fjäskat för idag.. :-) God natt på er!

1 kommentar:

  1. HAha... varför fjäskas det nu helt plötsligt...jag tar i alla fall genast åt mig för jag vet att Jag är underbar! Och Jag fick också sovmorgon i morse...det du

    SvaraRadera