måndag 14 februari 2011

Städat

Städat, städat och städat är vad jag har ägnat den största delen av helgen åt. Dessvärre är det fortfarande inte klart, så det blir till att fortsätta under veckan...
Det ska bli underbart när det är klart, om det nu kan bli det nån gång eller om det har blivit dax att börja om då..
Jag har faktiskt tagit några pauser oxå, under dom har jag gått långpromenader med hunden eller tagit hand om hästen. Eftersom Sigmund fortfarande är skadad så har det inte blivit ngn ridning, men desto mera pysslande istället- Mysigt! Jag vet inte något som är så avkopplande som att vara med sina djur.
Jag skulle inte klara av att leva utan dom, det är då ett som är säkert!

Nä, som ni märker så har jag inget vettigt att skriva så det är lika bra att jag slutar för den här gången.

Sov gott ni som får =)

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar