lördag 12 februari 2011

Hur man roar sig på helgen..

Nu är jag egentligen långledig men det blev lite extra jobb ändå. Två nattpass har jag fått under helgen, vilket jag inte har det minsta emot eftersom jag gillar att jobba nätter och det gör även min plånbok =)

Förutom det så är det stor städning hemma som gäller den här helgen.
Det är mindre roligt men dock så nödvändigt!
Trotts att solen lockade ute igår ägnade jag nästan hela dagen nere i källaren och röjde, slängde en massa "skit", dammade osv.  Duktiga jag =)
Dessvärre är det massor kvar att göra så det blir till att fortsätta så fort jag fått sova några timmar..
Fast jag tänker allt klämma in en riktigt lång promenad med hunden oxå =)
Hoppas bara att det inte tänker vara så jävla kallt! Just nu visar termometern -22 grader ute =(

Det blev ingen hoppträning för mig i Mora i torsdags som jag hade sett fram emot, min pålle har tyvärr skadat sig =(
Hur långtid det tar tills han är bra igen är omöjligt att säga, enligt veterinären kan det ta allt emellan en dag och sex månader! Jag hade hoppas på en dag men sådan tur hade jag naturligtvis inte..
Så istället för att träna själv hängde jag med Spik som hejaklack och "allt i allo". Alla i gruppen skötte sig strålande och var så duktiga!
Det är super skoj att titta på hoppträningar och ännu roligare är det när det är ens vänner som är med och tränar =) Synd bara att det är så sällan man har tid att göra det.

Fotograf: Ärtan


Hoppas ni har en underbar helg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar