onsdag 9 februari 2011

Sömnbrist

Att försöka sova när solen skiner ute hör inte till min starka sida...
När jag har jobbat natt så vaknar jag alltid ett par gånger innan det är dax att kliva upp. Men att försöka somna om när det är strålande sol ute är näst intill omöjligt för mig, hur trött jag än är och så var fallet även igår..
Min tanke är alltid att jag ska lägga mig och sova ett par timmar på kvällen istället, men av någon konstig anledning så dyker det oftast upp massa andra saker som jag ska eller borde göra då. Märkligt det där.. =)
Men men, nu är jag inne på sista natten för den här gången och sedan blir det ett par lediga dagar =)
Tyvärr så kommer dom till mestadels bestå av städning och dylikt.. Fast jag ska försöka att klämma in några ridturer och lång promenader oxå =)

Hoppas ni sover gott ni som får!

1 kommentar:

  1. o aldrig lär man sig att dom där sakerna dyker upp på kvällen.. Fan vet var dom kommer ifrån =)

    SvaraRadera