lördag 5 februari 2011

Fredag

Igår blev det en tur till Mora för att besiktiga bilen, som naturligtvis inte gick igenom utan anmärkningar.. Men med mina förväntningar så tyckte jag inte att det var så farligt ändå.
Bilen har fungerat bra så det var inte det, men med mitt flyt när det gäller bilar och pengar i största allmänhet så hade jag befarat att det skulle dyka upp något stort och dyrt fel på bilen.
När det visade sig att det bara var några trasiga lampor kändes det som en lättnad och inte alls så farligt med en ombesiktning inom en månad =)

När det var avklarat träffade jag Lotta och vi tog en shopping runda och gjorde en del fynd. Tyvärr blev det nästan bara tröjor till stallet inhandlade för min del. Det var inte riktigt vad jag hade tänkt men även det var behövligt om än inte fullt lika roligt..
Däremot så var det roligt att för en gångs skull träffas och inte bara prata i telefon vilket vi oftast gör annars =)

Hemma igen återstod den alltid lika roliga snöskottningen, innan jag slog mig ner i soffan och slappade/vilade innan det var dax att bege sig till jobbet.



Nu börjar det närma sig starten av årets Gtb horse show och i år ska jag äntligen dit, jag skäms nästan för att erkänna att jag aldrig varit där =)
Men i år är det dax och vi blir ett roligt gäng som ska dit, så det ser jag verkligen fram emot!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar