onsdag 29 september 2010

Ledig

I lördags så hade jag en underbar kväll tillsammans med några vänner. Vi tjattrade, drack vin och spelade spel. När alla hade åkt hem så hade jag nästan kramp i både magen och käken av allt skrattande =) Tack för en underbar kväll alla inblandade!

På måndagen åkte jag och hälsade på & grattade Lotta som fyllde 30 förra veckan. Vi brukar bara umgås över telefonen så det var roligt att äntligen ha tid att träffas ordentligt! Det blev hundpromenad och tårta, helt klart en lyckad måndag med andra ord =)

Som ni kanske förstått så har jag långledigt nu och har alltså haft tid att göra massa som jag inte hinner annars.. Inte alls dumt =)
Dessvärre har jag inte kunnat rida på flera dagar eftersom hästen har tappat en sko, men idag har hovslagaren varit och fixat det så nu kan jag äntligen rida igen!

Jag kom precis på att det är onsdag idag, vilket innebär att Spik kommer hem =) Hurra!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar