söndag 3 oktober 2010

Farligt med tid

Det farliga med att ha gott om tid att kolla runt på datorn är att jag hittar så mkt som jag vill köpa. Det mesta visste jag inte ens att jag behövde innan jag sett det och sen förstår jag knappt hur jag ska klara mig utan..
Helt plötsligt behöver jag allt, nya ridkläder, saker till hästen, objektiv till kameran, soffa, kläder, ny matta till transporten, släpvagn, gärna en till häst oxå =) osv..
Jag hade behövt vinna på lotto eller nått, men tills dess så får jag fortsätta nöja mig med att titta och drömma.

Man kanske inte blir lyckligare i livet av pengar, men det blir bra mkt enklare!

Ps. Och jag skulle nog bli lyckligare för jag gillar verkligen att shoppa =) Ds.





2 kommentarer:

  1. Haha. ja att Shoppa är inte fy skam =)

    SvaraRadera
  2. Nä det är alldeles för roligt för att vara bra
    =)

    SvaraRadera