torsdag 23 september 2010

Planer

Planer är till för att följas..
Jag är en sån där jobbig typ som vill ha allt planerat i förväg och avskyr när mina planer inta kan följas till punkt och pricka.
Idag så skulle jag rida när jag hade släppt ut hästarna på morgonen, men då viasade det sig att Sigge hade tappat en sko. Irriterande men sånt som händer, ringde hovslagaren som naturligtvis var sjuk och inte kunde komma förän tidigast på tisdag =(
Där sprack hela ridplaneringen jag hade gjort upp för hästen för de närmaste veckorna.. Grrr & morr!!
Vovven har skurit sig på trampdynan och skuttar fram på tre ben, så där blev även långpromenaderna inställda för några dagar framöver =(

Men ska jag försöka tänka positivt så har dom sagt på verkstaden att jag KANSKE får tillbaka min bil idag eller imorgon! Längtar =)

5 kommentarer:

  1. Tråkigt när det inte går som man vill :/ Men man får väl försöka tänka positivt även om det inte är det lättaste.
    Skönt om du får tillbaka bilen :) Jag håller tummarna !!

    SvaraRadera
  2. Det var på tiden att du får tillbaka den =)
    Grattis..

    SvaraRadera
  3. Jag håller med helt och hållet Berta Stina!

    SvaraRadera
  4. Inte gick det med bilen som du hade tänkt dig heller... det här är bara en teori...men hur vore det om du slutar tänka dig hur tillvaron ska bli..så slipper du ta smällarna sen..hahahah

    SvaraRadera