onsdag 15 september 2010

Jippi!

Nu har jag äntligen fått besked om att min växellåda är klar för att hämtas =)
Jag har turen att ha en snäll pappa som erbjöd sig att åka till Gävle för att hämta den, eftersom jag jobbar nattvecka och inte hinner själv.
Nu håller jag tummarna för att verkstaden har tid att sätta i den så fort som möjligt. Efter att ha varit utan bil i ca 3månader nu så kändes det underbart att den snart är tillbaka! Vad som inte känns lika underbart däremot är att nu börjar det bli dax att trolla fram pengarna för kalset..

På torsdag drar äntligen hoppträningarna igång igen.. ROLIGT!!
Annars händer det som vanligt inte så mkt i mitt liv just nu.. Dagarna rullar på i det underbara vädret, så jag är INTE alls nå avundsjuk på Ärt som är i Turkiet.. eller Spik & Elin som är på Cypern.. Nä, nä.. inte nå avundsjuk alls..
Hoppas ni har det toppen =)

Kan man inte vara i solen & ha det bra så får man hitta på annat att roa sig med istället..
Leka med kameran te x.



Insåg precis att jag ofta fotar vatten i någon form =)

1 kommentar:

  1. Nä inte ska vi vara avis på dem... dom har ständig huvudvärk och sand i bikinin en hel vecka... för att inte tala om magbesvär och alla sliskiga strand raggare... nä...det är bättre hemma...

    SvaraRadera