tisdag 3 november 2009

Uppe före tuppen..

måste jag ha varit idag! 04.30 ringde klockan och då var det bara att skutta ur sängen. Åkte till stallet och släppte ut hästarna, hem och byta kläder, morgon promenad med Bejo. Sen åter stod det bara att åka till mamma å lämna Bejo innan det var dax att ge sig av till jobbet.. det gäller att inte ligga på latsidan när man har djur =)



Ikväll har jag hoppträning med hästen i Mora och det är alltid lika roligt!


När mitt arbetspass slutar idag har jag långledigt! Vilket innebär att jag kan sova hur länge jag vill resten av veckan! Det du Berta Stina =)

4 kommentarer:

  1. Nä, det kan du inte, för du har djur =) försök inte lura BertaStina nu =)

    SvaraRadera
  2. Jonna har väl inget djur... sengångare räknas inte...

    SvaraRadera
  3. Jo du Berta Stina! eftersom vi i stallet turas om att släppa ut hästarna på morgonen, och jag har en vovve som älaskar att sova så kan jag det =)

    SvaraRadera
  4. Haha Anna! Du är bara avundsjuk för att din son inte är lika morgon trött som min hund =)

    SvaraRadera