lördag 28 november 2009

Nu har julen kommit även till mig.. eller åtminstone så har det blivit städat och adventstakarna har kommit upp.. =)




Några tapeter i köket fick jag tyvärr inte den här helgen =(
Men med lite tur så får jag både tapetserat och upp köksluckorna nästa helg =)

Idag började dagen med frukost i Liden, sedan en tur på julmarknaden i Rot, hem och byta om till ridkläder, upp till stallet ut på en tur med Sigge. Hem å kasta sig in i duschen för att sedan bege sig i väg till mamma och pappa på middag. Man kan väl säga att dagen har gått i ett.. men jag har fått både god frukost och middag =)

I morgon är det till att kliva upp tidigt igen för att åka till stallet och rida, innan det är dax att åka till Oxberg på Wilmas dop. Sen blir det även några timmars jobb på kvällen. Jag behöver då inte oroa mig för att få långtråkigt under helgen iallafall =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar