måndag 23 november 2009

Regn, regn och mera regn...

Vaknade till i morse och hörde regnet ösa ner utanför fönstret.. drog genast täcket över huvudet igen och somnade om! Inte var det över nästa gång jag vaknade till heller.. så jag gjorde om samma sak =)

Men när kl var närmare halv tolv insåg jag att det inte tänkte sluta (och jag höll på att få panik över att ha sovit bort halva dagen), så då var det bara att kliva upp ändå.

Åt frukost, putsade lite på väggarna i köket, tog sedan vovven på en promenad till stallet och fixade hästen. När jag och Bejo kom hem igen var vi genom blöta.. tog en dusch för att tina upp, la mig i soffan och somnade..

Vaknade lagom till att packa väskan för att ge mig av till jobbet. Snacka om att jag har varit slö och lat idag! Nästan så att jag skäms för att erkänna det =)

3 kommentarer:

  1. ja nu får det nog vara dags att börja slita lite jonna... du har ju knappt rört dig på hela helgen.... hahahaha

    SvaraRadera