onsdag 25 november 2009

Den kom och försvann..

det är naturligtvis lönen jag syftar på.. Den hinner inte mer än in på kontot innan det är dax att säga hej då till den och betala räkningarna =(

Jaja.. det är väl bara att se fram emot ännu en månad med havregrynsgröt till middag..
Nä nu får jag sluta att beklaga mig! Äter gärna gröt till middag om det är det som krävs för att ha en underbar häst att sysselsätta sig med på fritiden.. så det är inte det minsta synd om mig!!



När jag ändå är inne på ämnet mat, så hittade jag nyss detta..

Förstår ni budskapet =)

2 kommentarer:

  1. julskinka som är så gott.. =)

    SvaraRadera
  2. Hahaha.... ja den bilden väcker några klockor. Till din konstnärliga sida Jonna... hahahah.. och du behöver då inte äta nån gröt på måndag i alla fall. Då lagar jag nåt gott till dig!!

    SvaraRadera