söndag 1 november 2009

Har varit osams med telia..

där av har det inte blivit bloggat på ett tag.
Telia sänkte hastigheten på mitt bredband, hade tydligen överskridit nån gräns. Om man tecknat ett abonnemang där man får surfa hur mkt man vill för en viss summa i månaden, så borde dom inte kunna komma och säga att man har surfat för mkt så hastigheten sänks för resten av månaden! Men det kunde dom tydligen.. Dom hade bara glömt att ge mig den delen av avtalet... I vilket fall så blev datorn så seg så jag stod inte ut med att använda den. Tur att det är den första idag så det blev omställt eller nått, för nu är den som vanligt igen =)

Har ägnat helgen åt att skrapa av färgen på mina köksluckor, det tar en jävla tid måste jag säga! Är fortfarande inte klar så jag lär väl fortsätta under veckan =(

2 kommentarer:

  1. ja nu låter du bli o surfa på dom där porrsidorna när du jobbar natt, så ska du se att du får behålla hastigheten den här månaden =)

    SvaraRadera