måndag 6 december 2010

Trött

När klockan ringde idag och det var dax att kliva upp var jag övertygad om att det måste vara en mardröm Det kändes som jag nyss hade lagt mig och jag hade gjort allt för att få ligga kvar under täcket!
Men med ca 3-5 timmars sömn per dygn under en veckas tid så är det kanske inte så konstigt att man känner sig som en vandrande sombi.. Som tur är brukar jag börja känna mig som en människa igen när jag varit igång en stund =)
Efter en tur till stallet och en uteritt med pållen, så var det bara att hem och fortsätta försöka skruva ihop sängen. Lättar sagt en gjort när man tappat bort en "mojäng" som behövs för att hålla ihop två sidor.. En blick på klockan visade att det inte fanns tid att leta vidare om hästarna skulle få kvällsmat och jag skulle hinna i tid till jobbet..
När jag aningen stressad kommer till jobbet så inser jag att jag glömt ngt som jag behövde, men med snälla arbetskamrater som låter mig åka hem och hämta det jag behövde så löste det sig ändå =) Tack Berta Stina!!

2 kommentarer:

  1. Varesgo Greight.. som sagt, nu är vi kvitt =)
    Tills nästa gång det blir nåt =)
    Sov nu ordentligt idag

    SvaraRadera
  2. Haha... då fick bertastina chans att återgälda tjänste
    n då :)

    SvaraRadera