måndag 27 december 2010

Nu är julen över och verkligheten tillbaka..
Jag tillbringade julaftons kvällen hos mina föräldrar och för första gången på flera år var hela familjen samlad under julen.

Några julklappar har jag oxå fått =), bla. en multiskrivare (fotoskrivare, kopiator & skanner i ett), biljett till Gtb horse show, super fina pulsvärmare, mm.. Tackar och bockar för alla fina klappar!

Nu när hästen har "jullov" så har jag passat på att gå extra långa promenader, vilket verkligen behövs efter all julmat =) I söndags fick jag även sällskap av mamma, syrrorna och vovvar. Ingen är gladare än Bejo och Isi när dom får träffas..



Söta Balder vet vid det här laget att det är lugnast att hålla sig på avstånd från dom andra två..
Hoppas att ni har haft en bra jul ni oxå!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar