onsdag 29 december 2010

Klantiga jag!

Hur lyckas jag alltid?
Jag hade många planer för dagen, men om man inte ens klarar av att köra av gården utan att köra fast så är det bara att planera om..


Har man inte att göra så skaffar man sig!
Hade lite för bråttom, svängde lite för sent, hamnade lite för långt ut i slänten..

Körde fast lite för mycket.. (på både bilden över och under så har jag skottat bort en del av snön, det var nästan upp till fönstret när jag började skotta)

Skotta lite och hålla tummarna för att bilen inte välter när snön försvinner..

Tur att det finns snälla människor med traktorer som kan komma till undsättning för klantar som mig =)


Vad har jag lärt mig av detta? Jo, hädanefter ska jag sätta ut pinnar när jag skottar gården så jag vet var gränsen mellan vägen och slänten går! Syns ju tyvärr inte så bra när vi skottar ner snön i slänten..

1 kommentar: