onsdag 21 juli 2010

Semester!

Japp.. i år har jag slagit på stort och tagit dubbelt så lång semester mot förra året! Vilket resulterade i två hela veckor!!
Den ena vecka tillbringade jag som ni vet i Skåne, sen var det jobb en vecka innan det var dax för nästa semester vecka som nu bara rusar fram..

Den här semester veckan var meningen att den skulle tillbringas i stor staden, men med så här härligt väder så har det bara blivit turer till stranden än så länge..
Men i morgon så blir det nog en tur till Skansen och titta på djuren som riktiga turister =)

Och ja jag vet att man inte ska skriva ut på bloggen när man är bort rest, men det är lugnt för jag har inne boende hemma i huset som sköter om mina blommor och ser till att hålla alla inbrottstjuvar borta!

Nej nu har jag inte tid med er mer, för jag har semester och ska mysa ner mig i soffan med en bok och ett glas vin =)
Ha det toppen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar