fredag 2 juli 2010

Planer är till för att följas!

Bil jäven är trasig och det innebär att mina planer går i stöpet.. hatar att ändra mina planer dom är till för att följas!
Bilar är sånt som bara ska fungera enligt mig.. hur kommer det sig att det alltid ska bli så här inför semestern? Förra året var det transporten som behövde lagas, då försvann semester kassan till det. I år är det bilen, har ingen aning om vad det kommer att kosta mig att lösa ut den.. vet inte om jag vill veta det heller...

Utan bil blir det ingen tävling imorgon, men ska man försöka hitta nått positivt i det här så skulle det väl vara att jag får lägga mig och sova när jag har jobbat klart i morgon bitti. Annars var min tanke att åka direkt från jobbet till stallet, vidare därifrån till tävlingen och skjuta upp sovandet till eftermiddagen.

Men mina planer på Skåne, Höllviken/ Falsterbo nästa vecka kan inget ändar på!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar