lördag 3 juli 2010

Bilder

Syrrorna med sambos kom till Dalen i början av veckan. Jag har tyvärr inte hunnit träffa dom så mkt eftersom jag har jobbat, men en ordentlig promenad har vi hunnit med i alla fall. Självklart var kamerorna med och eftersom Daniel och Marit är betydligt mer haj på kameror än mig så passade jag på att fråga ut dom så mkt som möjligt =)
Tror att dom är ganska trötta på alla mina frågor vid det här laget, särskilt Daniel som har samma märke på sin kamera som mig.. =)

Bejo spanar efter fåglar

Balder lika nyfiken som vanligt =)

Stora syster med Odde & Balder

Isi passar på att vila en stund

Vi hade turen att se svanar

Även med ungar!




Här har vi kommit hem igen och Bejo njuter av sitt märgben


Kurre var på besök igen


Sol & regn gjorde att regnbågen visade sig


1 kommentar: