tisdag 12 januari 2010

Varmare ute!

Äntligen börjar temperaturen ute stiga och man kan börja leva normalt igen! Det ska firas med en uteritt med hästen =) Annars är det städning och långpromenad med vovven som står på planeringen idag.



Igår fick jag ett bekräftelsebrev från Volvo, om att jag hade fått tid för att lämna in bilen på lagning och en lång lista med saker som skulle åtgärdas. Det satte giller i huvudet på mig.. hur kan dom veta vad det är för fel på min bil utan att vare sig ha sett den eller att jag har kontaktat dom?! När jag läste noggrannare så visade det sig dessutom vara Volvon som jag sålde för över ett halvår sedan och den vill jag då INTE betala några fler reparationer för! Ska nog ta och ringa Volvo idag..

1 kommentar:

  1. har du glömt att det är en subaru du har... det är inte ens nära volvo..hahahahaha

    SvaraRadera