söndag 17 januari 2010

Helgen kom och försvann i rasande fart.
Tog en tur till Mora på lördag em för att kolla på hoppträning för Louise Haaga. Tyvärr var det ingen rolig övning alls att se på =( Tog en paus och åkte en vända till Vicky för att se om hon hade fått in nått roligt i "butiken". Där fanns det en del som jag gärna hade tagit med hem, men så var det där med pengar igen.. men en jacka fick jag iallafall med mig =) Tillbaka och kollade på träningen en liten stund till innan jag gav upp och åkte hem.

Idag har jag ägnat mig åt hästen, promenader med hunden och det vanliga pysslet hemma, innan det var dax att bege sig till jobbet för ett nattpass. Hade hoppats på att hinna ta en tur med skotern idag oxå, men det hann jag naturligtvis inte =( får ta det en annan dag..
På tal om skoter så fick jag faktiskt prova min kära sambos nya skoter igår.. ett helt varv på gården fick jag köra! tänka sig så nervös han måste ha varit =)

3 kommentarer: