måndag 25 januari 2010

Snabb visit..

Inatt har jag haft besök på kontot en sväng (av lönen), men det dröjde inte länge innan den tyckte att det var dax att dra vidare =(
Vill bara önska den välkommen åter och hoppas att den kan stanna längre nästa gång!

Jag hann med allt som jag skulle igår förutom en ridtur med hästen, stackarn. Fast han såg inte så lidande ut när han fick gå raka vägen in i boxen och äta sin middag istället..

Tre timmar kvar tills Greight får krypa ner under täcket och sova en stund innan det är dax att uträtta dagens uppgifter. Har tid hos farbror veterinären kl 14, innan dess så ska det ätas "frukost", rastas hundar, eldas, och duschas.. Blir nog inte så många timmars sömn i morgon heller =(

Nä fy nu får jag ta och sluta skriva, insåg just hur mycket jag gnäller och beklagar mig.. Ber genast om ursäkt!
Skriver mer när jag har nått positivt att komma med

3 kommentarer:

  1. Hahahaha... det är inte lätt att vara positiv jämt och absolut inte mitt i natten och alla andra får sova.. alla utom du..

    SvaraRadera
  2. Den som inte tål lite gnäll kan blunda =)

    SvaraRadera
  3. haha! jag håller med er båda =)

    SvaraRadera