lördag 23 januari 2010

Tid

Hur bär man sig åt för att få tiden att räcka till?
Jag har så mkt som jag skulle vilja göra, men så lite tid att göra det på så jag har svårt att få ihop allt..
I helgen hade jag velat/behövt ta långpromenader med hunden, ägna mer tid åt hästen och ta hand om hans utrustning, umgås med stora syrran som är hemma över helgen, umgås med min kära sambo, åka skoter, städa källaren och bilen, tvätta undan all tvätt och mkt, mkt mer..
Jag har redan insett att jag kommer inte hinna en bråkdel av allt eftersom jag även jobbar natt vilket innebär att jag sover bort större delen av dagen =(


Ett under har skett! Jag har äntligen fått tag på en StraightSit =)
Vilket jag har sökt och letat efter så jag nästan blivit galen.. det visade sig att det inte gick att köpa i Sverige längre. Men skam den som ger sig! Jag fick veta att det var en i närheten som hade en, så jag ringde helt sonika och frågade om hon kunde tänka sig att sälja det till mig. Efter en dags funderande så gick hon med på det, gissa om jag blev lycklig!! (En straightSit är en skena som man har bakom ryggen för att få en bättre sits när man rider).

3 kommentarer:

  1. Den där parantesen på slutet var bra att du la till =)

    SvaraRadera
  2. Ja jag misstänkte att den kunde vara till nytta =)

    SvaraRadera
  3. parantesen var nog till för oss oinvigda i häst världen... hahhaa..

    SvaraRadera