måndag 21 september 2009

Lördag

Klev upp med tuppen kl 05, åkte till stallet och släppte ut hästarna, mockade osv. Lastade in Sigge i släpet och åkte till Orsa på hopptävling. Det gick tyvärr inte så bra, jag red som en kratta... Sur och grinig blev jag, tävlings människa som man är.. Tur att jag hade underbara, positiva Malin med mig som muntrade upp mig! Det första jag gjorde när jag kom hem var att leta reda på när nästa tävling är, hittade en i Säter imorgon. Då var frågan ska jag åka eller ska jag inte? Bestämmer mig för att fundera på saken, ett par timmar.




På efter middagen gjorde jag något som jag inte gjort på MÅNGA år, jag följde med Malin och PLOCKADE SVAMP!!


Men det är jobbigt att plocka svamp, särskilt om man är hund..

Sen återstod bara den tråkiga rensningen, innan det var dax att torka svampen





Åker till stallet och tar in hästen och lämnade transporten igen, ifall jag bestämmer mig för att åka..

Tar en kvälls runda med Bejo

Sen är jag helt slut! Vill bara sova, men kan inte bestämma mig för hur jag ska göra imorgon. Om jag ska rida 90cm och 1m måste jag åka från stallet senast 05.00 Och det känns inte lockande.. Bestämmer mig för att ställa klockan på 04.00 och bestämma mig då.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar