torsdag 10 september 2009

Aktiv morgon..


Var inte det minsta sugen att kliva upp när klockan ringde 04.30 i morse, så jag låg kvar och drog mig till 04.50..


Sen var det bara att sätta full fart.. Först försöka få hunden att förstå att matte menar allvar, det är dax att kliva upp! Slutar med att jag får sätta på kopplet i korgen och dra hunden ut till bilen (inte alltid en fördel att ha en morgon trött hund).

Till stallet och väcka hästarna, som jespade stort när jag kom. Dom blir alltid till änglar när dom ser att det är mat på g =) Ut med dom i hagen, mocka, fixa mat & vatten. osv.
Lagomt tills det var dax för morgon promenaden med hunden var solen på väg upp =)

Hem, ta en snabb dusch, åka till mamsen och lämna vovven. Infann mig på jobbet redo att sätta igång starx före 07.00 Inte illa va =)

2 kommentarer:

  1. mardrömsmorgon kallar stina det där =)

    SvaraRadera
  2. Du är då fan inte klok!! skönt att bara behöva sparka upp en trött unge istället för att utfodra ett gäng hästar... du borde gå avkopplings skola!!

    SvaraRadera