torsdag 17 september 2009

Klantigt

av mig.. Åkte till mora på fm för att besiktiga transporten, när jag kommer fram visar det sig att jag hade besiktningstid i tisdags och inte idag som jag trodde! Men jag hade tur och fick en tid iallafall =) Det tråkiga i det hela är väl att jag får betala dubbelt i stället =(

På em åkte jag och Anna till ridklubben och var hejarklack åt Ärtan och Sara när dom hoppade, dom var så duktiga så! Anna hade stor inlevelse i det hela och riktigt duktig på att se vad som var bra och vad som var mindre bra (ni ska se att snart är hon en in biten häst tjej hon oxå). Jag blev riktigt imponerad!!

2 kommentarer:

  1. Äsch.... men nu överdriver du väl. Jag tyckte ju bara det var bra när dom små liven lyckades hålla sig kvar på de stora djuren med långa ansikten och livsfarliga hovar....

    SvaraRadera
  2. haha!! Som sagt, du är nog oxå fast i häst träsket snart =)

    SvaraRadera